2014-01-22

Nytt år med nya produkter

Jag har börjat det nya året med att skapa lite nytt.
Denna modell har jag sytt tidigare men eftersom det är flera år sedan och jag fått göra om mönstret då jag slarvat bort det gamla så ser jag dem som nya ändå.
En platt och smidig börs som rymmer betydligt mer än man kan tro :)

Den största nyheten är jag lite hemlig med än så länge men snart kan jag nog inte hålla mig längre...
Jag har gjort verklighet av en produkt jag klurat på länge i huvudet.
Det va inte lätt, på något vis, att utforma den exakt så som jag ville men det gick!
Å bra blev det :)
Hoppas ni blev lite nyfikna!



4 kommentarer:

  1. Väldigt nyfiken! Och kan ju passa på att säga att det där gröna tyget med gula blommor var ett av de finaste jag sett. Ja, hela börsen är förstås jättefin!

    SvaraRadera
  2. Nyfiken nyfiken nyfiken!!!! När får vi veta???? Superfina börsar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, oj, det kommer! Jag fick en jätte grej som kom i mellan men snaaaart :)

      Radera