2007-02-18

WOW!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är såååå glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har fått svar från en sida på nätet som säljer kläder och annat från mindre designers och de vill sälja MINA saker!!!!!!!! Känns så stort och obeskrivligt roligt!

Finns dock en massa problem som behöver lösas, jag är ju arbetslös och A-kassan vill nog ite att jag gör detta som hobby-företag och att starta eget är ju lite läskigt när jag inte har ett arbete på sidan av... men men, problem är till för att lösas!

Tack alla ni som lånat mig bilde rpå era barn i kläderna ni köpt, tack vare er är jag ett steg närmare min dröm!

Lova nu tt ni håller alla tummar för mig!

Kram

13 kommentarer:

  1. Weeeee helt underbart :-)

    SvaraRadera
  2. Men, wow... GRATTIS!!!
    Inte för att jag är förvånad egentligen... klart att de vill sälja dina underbara, fina kläder!

    Hoppas nu bara att alla problem löses så bra som möjligt. Du kanske kan få starta-eget-bidrag genom Arbetsförmedlingen?

    *håller tummar och tår*

    (Agneta = hyppe eller hypatia)

    SvaraRadera
  3. HURRA!! Vad kul! Grattis grattis! Du löser det nog på nåt sätt! MEGAKRAM

    Pia

    SvaraRadera
  4. Wohoooo! Tusen miljoner grattis Lina. Fy f******n vad roligt!!! :D Jag är så glad för din skull. <3

    SvaraRadera
  5. Grattis! Det är som du säger, problem är till för att lösas, och detta är ju en fantastisk möjlighet!
    Go for it, vi är nog många som håller tummarna för dig!!!!!

    SvaraRadera
  6. Grattis,
    Du hittar säkert en bra lösning.

    Må så gott
    // B
    PS. jag har mailat dig på hotmail...

    SvaraRadera
  7. Men herregud så KUL, stooort GRATTIS!!! :-D.
    /Anneli

    SvaraRadera
  8. Åhh vad glad jag blir för din skull!! Du kommer att då sälja så mycket så du behöver inte oroa dig för att inte få in tillräckligt med pengar :-) Stora kramar från oss!! Och LYCKA TILL!!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Hittade hit via sysidan, fina grejjer lockar;). Och nu kan jag inte låta bli att tipsa om att man kan jobba genom en ekonomisk förening (heter sånt som "bolagsbolaget"); jag har varit i samma sits och det var lösningen.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  10. Åhhh vad roligt! :-) GRATTIS! Är jätte glad för din skull..Håller tummarna förr dig...De kommer älska dina kläder..du är ju så duktig!

    SvaraRadera
  11. Grattis!! Kul att du kan få lite snurr på verksamheten också!!

    //Kaja

    SvaraRadera
  12. Åhh, vad kul!! Jag förstår att du är glad! Allt det där du undrar/oroar dig över - det ordnar sig! Lycka till =D

    SvaraRadera