2007-03-28

Det går frammåt!

Jag har ju gått hemma som arbetslös ett tag nu och det är ju inte så där jätte spännande. Tyvärr har jag svårt att ens hitta arbeten att söka pga Narkolepsin men några hittar jag ju såklart...

I måndags var jag på intevju hos ett företag som tillahndahåller personlig assistans och det gick jätte bra, eller kändes bra i alla fall. Hon som höll i intervjun sa att även om jag inte får denan tjänst så kommer hon deffinitivt kunna hitta en passande brukare åt mig framöver och det var ju roligt att höra :-)

I morse var jag på intevju på Indiska där för att ev göra praktik där och jag ska börja till veckan!!!! Ska bli jätte roligt!!!

Det är ju inte ett jobb men det går frammåt och det känns skönt! Å så blir det ju några veckor jag inte behöver plocka ut A-kassa. Å så kan jag ju hoppas att de behöver lite extra personal under sommaren :-)

3 kommentarer:

  1. Härligt att du fick praktiken!!
    Ses ikväll..
    /Jennie

    SvaraRadera
  2. Måste börja handla lite mer på Indiska nu då :-).

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Vad roligt att höra!! Och perfekt för dig att jobba med kläder!!

    SvaraRadera