2007-03-24

Åsikter tack!!!!

Under natten till idag satt jag och lekte med färger till de nya textiletiketterna men jag kan inte alls bestämma mig! Jag har dock kommit fram till att det typsnitt jag tänkte använda mig av inte alls blir bra eftersom jag vill ha kvadratiska lappar, samma storlek som de Po.P har.
När dte gäller färger är dte ju helt imöjligt att bestämma sig för bara en kombination, fler har jag inte råd med nu eftersom man måste köpa massor på en och samma gång.

Sen var det ju dte där med designen, jag har tre förslag här,snälla kan ni tycka lite ang dem???
Olof tycker nr 1 men jag vet inte om jag tycker det blir lite för mycket....



14 kommentarer:

  1. Jag tycker 2 är bra. Enkel men man ser ändå vem som står bakom med den lilla texten längst ner.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker 1 eller 3.... men kan itne bestämma mig för vilken jag tycker är bäst så jag är väl itne till någon hjälp =OP
    Och varsågod för blommorna =O)
    Hade jag vetat att du skulle bli SÅ glad hade jag köpt blommor tidigare =O)))

    SvaraRadera
  3. nr 2!
    det är liksom ingen mening att ha kvadratiska om texten passat lika bra på avlånga...

    SvaraRadera
  4. Jag skulle nog säga nummer 1...eller möjligtvis tre...trean är ju enklare helt klart fast när jag läser det anonyma svaret så håller jag ju med... oj vad svårt!!! Jag bestämmer mig ändå för nummer 1. Lycka till!

    SvaraRadera
  5. jag gillar den första bäst

    SvaraRadera
  6. Jag och Jenny röstar båda på nummer 2, den var riktigt fin! Är i Linköping hos dem nu och åker hem i morgon så vi kommer förbi nångång vid 16-17 tiden! Kram från oss med familjer

    SvaraRadera
  7. nr 2 tycker jag passar bäst på en kvadratisk...lycka till

    SvaraRadera
  8. Nummer 2, man ser vad det står och så känns den mer hmm hur ska jag säga, lite tuffare eller coolare, vet inte hur jag ska förklara, men den gillade jag iaf.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag tycker nummer 2, den var enkel och riktigt fin!!
    /Åsa

    SvaraRadera
  10. Ingen tvekan i mitt hjärta: nr 2!!!! Den har själ och sticker ut. Inget fel på de andra men tvåan är helt enkelt bäst!

    SvaraRadera
  11. 3!
    enkel, rent, snyggt!

    /a

    SvaraRadera
  12. 3an tycker jag. enkelt o stilren!

    /mie

    SvaraRadera
  13. Hm, ni var ju inte till mycket hjälp ser jag ;-) :-) Nä, jag skojar bara, det verkar som om de flesta gillar 2an bäst, tom mamma och pappa ju :-) Jag tycker fortfarande att alla tre har olika fördelar men jag får fundera lite...

    SvaraRadera