2007-03-08

Sohattar

Har fått flera förfrågningar ang solhattar så nu har jag provat sy två modeller. Den första tycker jag inte alls om, den är väldigt flickig och jag vill hitta en modell som känns unisex, känne rinte för att sy upp olika modeller... Har dock en till jag ska prova. Kan hända att jag hinner idag...

Har just tagit en paus från min senaste besällning som är en väska med foder och innerficka. Blev less på dragkedjan! Jag som alltid brukar få till det snyggt... Sammlar nya krafter inför strykningen av axelbanden.

Ha en bra dag! Det ska jag ha, ska sy ända tills det är dags att hämta från dagis :-)

1 kommentar:

  1. Ooh! Jag ser fram emot bilder :) Framförallt på väskan, jag är svag för väskor! Men jag brukar inte vara kompis med dragkedjor.. borde kanske skaffa mig en pressarfot för dragkedjor.

    SvaraRadera