2007-04-20

I går

Fick jag och min sjuka son sällskap av några vänner och deras barn :-) Jag var såååå trött och Anton var på helt urkasst humör pga ögonen och troligtvis lite feber...

Lyckades ta oss ut för att söva barn och dricka kaffe nångång efter lunch. A somnade på min rygg i vår ganska nya ERGO som jag för den delen älskar!!!! Vad, eller rättare sagt HUR skulle jag göra utan den? Den är ovärderlig när A är trött och gring :-) När han somnat la jag ser honom på fårskinnet och virade en fil runt honom medan jag surplade i mig en kopp kaffe. Sen kröp jag ner brevid honom och somnade i vårsolen :-)


4 kommentarer:

  1. Me lööööv ERGOn, det är nog helt klart det bär hjälpmedel jag har använt mest :-)

    SvaraRadera
  2. Älskar er mina troll. //Pappan

    SvaraRadera
  3. Vi är inga troll!!!! /Mamman&Anton

    SvaraRadera