2007-04-05

Onsdag

I går hade jag besök hela dagen, kan dock tänka mig att jag inte var så trevligt sällskap... Jag lekte mest med datorn och sydde två fördelsedagspresenter :-) Jag är jätte glad för att jag har vänner som vill komma hit och som jag känner att jag ändå kan pyssla på med mitt utan att de blir sura på mig :-) Tack till er som var här och till er som inte var det :-)

När det närmade sig syjunte-dags for jag med min goda vän Marlene på kalas istället. En liten Emil fyllde 1år och han kommer bli så snygg i sina nya cammobrallor! Lyckades faktiskt lura mamman lite, har ju skrivit i bloggen att tyget var slut men en liiiten bit var faktiskt bortlagd till Emil :-)

När klockan var 18.30 insåg vi att det var dags att lämna det helt sanslösa fika bordet och masa oss iväg på syjuntan! Fyllda av diverse mumsigt hembakat fika rullade vi iväg till en proppfull syjunta :-)

Jag har dock insett att jag inte alls får mycket gjort på dessa syjuntor... Visst, det är jätte skoj att så många vill vara med men nästa gång vi drar igång måste vi nog ha ett max antal medlemmar... Volymen blir ganska hög(=för hög) med ett helt gäng kacklande tjejer och symaskiner som syr på löpande band. Tror jag låter dte vara som det är just nu tills denna syjunta blir avslutad men sen blir det nog ett max-antal. Finns ju möjlighet för den som vill att starta sin egen studiecirkel oxå :-)

Bilder på det jag sydde kommer under dagen, nu får ni nöja er med en bild på underbara Emil!






5 kommentarer:

  1. Emil va sååå snygg i camobyxorna, han fick ha dom i dag när vi var på kalas. Tusen tack.

    SvaraRadera
  2. Jag måste få se en bild ju :-) Hoppas de inte tappar färgen allt för fort nu.... Kram

    SvaraRadera
  3. När ska du börja med min väska då?? :-) Lääängtar tills den är klar, men eg är det ingen bråska.

    /Anneli

    SvaraRadera
  4. Men jag har ju börjat med den ju...

    /florin

    SvaraRadera
  5. Wheee, Wheee, jeay!
    /Anneli

    SvaraRadera