2007-05-24

Äntligen!!!!

Nu har vi vår fina nya kamera här hos oss! Jag fick den igår em och när batterierna var färdigladdade nån gång under senkvällen var jag så trött att jag somnade med manuallen framför mig... Blev inga foton igår men imorse gick jag ut med Anton en timme inna dagis börjar så jag hannn fota lite på gården och på väg till dagis. Är mycket nöjd med första intrycket!!!! Kommer dock ta ett tag innan jag fixar alla inställningar och får till riktigt bra bilder.... Idag har jag mest kört på auto... Det blev bra det oxå .-)

Här kommer bilder på Anton när han är på väg till dagis och när jag lämnat honom och han skickar en slängpuss... Brallorna har jag sytt ett vattentätt tyg jag hittat på Ohlssonstyger. Jackan är en sån där tokbillig från HM som jag sytt en matchande krage på :-)





4 kommentarer:

  1. Han är ju för söt!

    SvaraRadera
  2. Jo, han har sina ljusa stunder ;-) :-)

    SvaraRadera
  3. Weeee hur många kort har du hunnit knäppa :-)

    SvaraRadera
  4. ååh.... inte alls avis.... jag lovar

    SvaraRadera