2007-06-26

Vinkar hej!!!!!

Är bara in en snabbis för att läsa mailen och passar på att skriva några rader här :-) Vi håller hus ute på landet egentligen men nu är vi in till Västerås för att läsa mail och tvätta lite kläder.


Vädret är toppen och vi har blivit riktigt sugna på att skaffa egen stuga kan jag meddela. Först tog vi en sväng förbi vänner i deras nya stuga utanför Örnsköldsvik och det var helt sjukt underbar utsikt och en jätte mysig stuga. Denna vecka bor vi hos mina föräldrar i deras nya lilla paradis, så sjukt mysigt!!! Underbart stor tomt utan insyn, välplanerad mysig stuga, lekstuga modell större, bastu, gunga på tomten, egen brygga, vacker natur runt omkring och ja vad mer kan jag säga... Bilder kommer sen, jag glömde kameran i stugan...


Å ang tyger så har vi, eller rättare sagt Olof hittat några fynd och förhoppningsvis blir det fler för idag åker vi runt utan Anton på en massa olika secondhandbutiker.

Hur tiden ska räcka till vet jag dock inte.... Vi måste ju besöka mormor nån dag och så har ju Olof släkt i Södertälje som vi oxå lovat att besöka... Å så kommer min bror med sina ungar och släkten på pappas sida vill oxå komma.... Tiden är knapp, på fredag beger vi oss iväg norr ut igen.

Kram på er alla i sommarvärmen!!!!

7 kommentarer:

  1. Va härligt det låter :-) Vi kanske får bygga parsommarstuga istället :-D

    SvaraRadera
  2. Västerås? Men där bor ju jag! *hihi*

    SvaraRadera
  3. Ta och kom hem nu, jag behöver ju din hjälp!! ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag fattar läget..... Kram PIa

    SvaraRadera
  5. Men kom hem nu... Vi behöver dig bättre här uppe i norr än nere i någon stuga långt borta =O( Jag saknar er tokmycket... Å så kan jag inte ringa dig heller för jag har skickat iväg min mobil på rep och jag kan ärligt talat inte någons mobilnummer utantill!!!!!

    SvaraRadera
  6. Vad gulliga ni är!!! Jag saknar er oxå å idag bär det iväg norr ut :-) Kommer hem på söndag och då måste vi komma hem till dig madde så att du får umgås med vår son ;-) :-) Vi behöver nämligen din hjälp ganska mycket kommande vecka...Kram Florin

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har haft det bra, tala om vad d tyckte om södertälje för där bor jag:)

    SvaraRadera