2007-07-01

WEEEE!!!!!!

Jag kom in!!!!

Känner mig så otroligt glad och tom liiite stolt som kom i på Kostymör-kursen :-)
Nu vet jag vad jag ska göra till hösten och det känns så roligt och spännande! Har fått hem en lista med den litteratur som måste införskaffas och allt annat som behövs, mycket pengar kommer att gå åt innan kursen ens börjat... Måste köpa en hel del material och så måste jag ha en provdocka och en scanner. Efter att ha läst igenom litteraturlistan och en del annat så inser jag att det kommer bli jätte tufft för mig i höst, mycket nytt att lära och jag behöver verkligen jobba med självdiciplinen nu när jag ska läsa på distans....

Nu måste jag bara bekräfta att jag antagit erbjudandet om plats i kursen :-)

14 kommentarer:

  1. Åh va roligt, grattis :-)

    M har fått förlängt så vi åker inte till småskär. Så jag är ledig mån-tors kväll ;-)

    SvaraRadera
  2. Grattis!!
    Så kul för dig. Hur lång är utbildningen?

    PS: Hör av dig till mig någon dag, om när du är ledig, har en massa frågor till dig.

    Kram och GRATTIS än en gång!!

    Magdalena

    SvaraRadera
  3. Grattis gumman! Jag blir tokglad för din skull! Behöver du pluggtips så finns jag här.
    kramis /Susanne

    PS: Saknar dig, det var sååå länge sen vi sågs :-(

    SvaraRadera
  4. Grattis! Vad roligt! Fick du reda på det nyligen eller under intervjun? /Josse

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! GRATTIS!

    SvaraRadera
  6. grattis!!!! Vad häftigt!

    SvaraRadera
  7. stort GRATTIS, låter som en kurs perfekt för dig:)

    SvaraRadera
  8. Grattis! Lycka till!
    Helena

    SvaraRadera
  9. Åhh vad roligt!! Grattis!!

    // Jenny W (loverose.webblogg.se)

    SvaraRadera
  10. Nu blev jag avis;-) Låter ju enormt kul! Grattis!
    I din litteraturlista, finns det titlar som kan vara intressanta för oss "vanliga människor"? Jag är så sugen på att lära mig mer om olika tyger och kvalitéer t.ex. Kan du tipsa?

    SvaraRadera
  11. Grattis !
    Det kommer säkert bli jättekul, har du nån textilutbildning sen förut?
    Själv gick jag 3-årig Textil och beklädnadsteknik på gymnasiet.
    Stor kram till dej!

    SvaraRadera