2007-09-06

Silver, siver och ännu mera silver!!!!!

Det ska blir så roligt!!!

Jag och min sambo ska tillsammans gå en kurs i silversmide och en i silverlera!!!! Det ska bli sååå roligt och nu finns ingen återvändo för vi har redan betalt :-) Det blir två grundkurser, en i vardera material och sedan kommer vi att gå båda fortsättningarna oxå :-) Vi har i flera år talat om att göra detta så det känns skoja att äntligen ha möjlighet att göra det här. Att dessutom göra det tillsammans utan barn är ett stooort plus för vi gör nästan aldrig något utan Anton.

6 kommentarer:

  1. Å va kul..... Jag blir verkligen glad att höra det. Stora kramar till er båda.

    SvaraRadera
  2. Undar vad jag och min man skulle kunna gå för kurs som båda vill göra...
    Det låter ialla fall jättekul och roligt att göra tillsammans.
    Smart av er.
    /Klockarbarn

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att gå en kurs tillsammans! Lite avis blir jag allt=D Låter som en jättehärlig kurs, hoppas att du visar fram lite alster sen!!

    SvaraRadera
  4. Låter verkligen jätteskoj!

    jag är också sugen på silversmide...

    /anne - mamman pysslar

    SvaraRadera
  5. Va roligt, kul att göra något tillsamman. Hoppas få se era alster på din sida.

    SvaraRadera