2007-09-12

Vinkar hej!!!!

Sitetr på CITY-terminalen och äter frukost samtidigt som jag sveper en kopp kaffe och en fralla till frukost :-) Snart bär det iväg till Dramaten och sen Nordiska museét! Å idag har jag kommit ihåg kameran så jag ska försöka fota lite :-)

Jag har det såååå bra!!!!!! Tack vare en fantastisk medlem på sjalbarn.se har jag fått gratis boende i ett tok-charmigt hus bara 10 min från city! Jag ska visa er vilket otroligt hus ja bor i. Bostadsrättsföreningen har ett uthyrningsrum på vinden där jag får bo med tillgång till dusch, toalett och enkelt kök. Å ni skulle se tornrummet på taket!!!! Utsikt hur långt som helst!!!

Å tygaffärer och secondhand butiker har jag hunnit med några stycken men fy så DYRT det är på secondhand här!!!!! Jag ska aldrig mer gnälla på priserna på Myrorna hemma som jag brukar tycka sätter lite väl saftiga priser ibland... Tyger har jag inte köpt några alls men jag har hittat en tygaffär med fin velour och de kan skicka upp till mig om jag vill. Dock inget jätte bra pris, 200:-/m men då är dte på hela 180 cm bredd så det lönar sig nog i alla fall. Jag har dock mina förhoppningar om att fynda tyger på Sunbybergstygcentrum som alla säger ska vara så fantastiskt!

Nä, nu är det dags att springa så jag inte komemr för sent :-)

Kram på er alla!!!!!

4 kommentarer:

  1. Åh va roligt, vill ju se bilder :-)

    SvaraRadera
  2. Va kul att du fick så bra boende. Ja inte är secondhand biligt i stockholm inte, har oxå vart på några ställen, men har dock inte hittat några fynd.

    SvaraRadera
  3. Om du ska till Sumpan i morgon ses vi kanske där ;-) Jag ska debutera på Tygcentrum i morgon förmiddag.

    SvaraRadera
  4. åh... va det låter mysigt... men känns det inte konstigt att vara utan Anton så länge???

    SvaraRadera