2007-11-10

Sveriges största fyndmarknad

Tänk att den faktiskt är här i Luleå hela två gånger om året! Å an av de gångerna är idag :-) Brukar komam därifrån med massor med prylar, en del mer eller mindre nödvändiga.... Tyvärr brukar det inte finnas så mycket i tygväg men det är ju såååååå roligt att springa runt och titta på alla saker ändå!!! Idag är jag iofs ganska fattig men nått liiitet kanske jag kan unna mig.... Speciellt ska jag kika efter mer lego för det är ju så dyrt att köpa nytt. Å i sista stund har jag lyckats fixa barnvakt, man vill ju inte lämna Anton hos vem som helst men hos grannarna vet jag att det kommer funka jätte bra. Ibland äter vi mat tillsammans med dem och ungarna leker ju med varandra på dagis :-) Men mamman och pappan kommer inte få sig en lugn stund, de får tre ungar med stark villja att hålla reda på :-) Haha, men vi får ju bjuda igen på barnvaktandet nån dag!

3 kommentarer:

  1. Härligt att ni fått barnvakt, då ses vi :-)
    /Jennie

    SvaraRadera
  2. Jag var också sugen på att åka, men gubben jobbar och om jag åker dit med alla fyra killar så kommer jag inte att ha ro att kolla runt...

    SvaraRadera
  3. Jag var där! Men jag såg ingen som travade omkring med hela famnen full med glatt mönstrade 70-talstyger - så som jag ser dig framför mig... ;-)
    Vad jag handlade har jag visat i min bokblogg!

    SvaraRadera