2007-12-19

Längtar!!!!

Hur snyggt som helst!!!! Nu vill jag att mina metrar dimper ner på postens utlämningsställe snarast! Blev ju sjukt snyggt och jag läääängtar efter att få sätta saxen i tyget. Vet precis vad jag ska sy först av allt men kan inte avslöja för mycket eftersom det finns två gravida mammor som är in här och läser :-)


Är det nån som missat denna reproduktion som Jenny på JNYDesign gjort så gå in i hennes blogg läs, går fortfarande att köpa tyg dierkt av henne och jag såg att hon har nån auktion på tradera oxå :-)

9 kommentarer:

  1. Hmmm...

    Men det är riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. shit va snyggt :-) Får man beställa matchande mössor till sig själv och barnet :-D

    SvaraRadera
  3. Jag längtar också så att jag snart blir galen! Min lilla provbit minskade ju inte längtan kan jag säga. Ser fram emot att få se vad du åstadkommer i snygga tyget!

    SvaraRadera
  4. Florin: Jag tänkte sticka en mössa till dig. Bara för att jag vill. Det vore intressant att prova hur varm den är. Här nere i Småland är den fullt tillräcklig men pallar den norrlandsklimatet? Undrar över färg. Enfärgad, flerfärgad? VIlka färger har A på sina vinterkläder?
    //Klockarbarn

    SvaraRadera
  5. Klockarbarn: Du är ju så gullig att jag inte vet var jag ska ta vägen! Vore verkligen roligt att få prova en sån mössa men om du skicar en mössa till oss så ska du se att det dimper ner nått skoj hos dig oxå:-) Anton har en overall som är helt svart och en som är helt grå. Skulle gärna ha en mössa i svart eller grått men med en utstickande färg på en rand, så att han syns lite bättre när vi är ute i mörkret ;-) Fast en stjärna i avvikande färg skulel ju inte heller vara så tokigt. Bestäm färger själv, gillar nog allt utom blått... TACK snälla du!!!! /florin

    SvaraRadera
  6. Kul! Kan du mäta hans huvudmått så jag inte gör en för stor eller liten mössa.
    /Klock...

    SvaraRadera
  7. Jag får nästan lite ångest, vet inte om jag vågar klippa i det så snyggt är det!

    SvaraRadera
  8. Guuud va snyggt det blev! Jag lyckades ju aldrig slänga in en beställning på det där tyget...vem var det som sålde det och kan det finnas fler metrar kvar till slau?

    SvaraRadera