2008-01-10

Oj, så mycket roligare det blev!!!

Har så många gånger läst i bloggarna om Pryms taggtryckknappstång och skrev till Bibbis Textil och frågade om hon kunde ta hem. Det kunde hon såklart men en av hennes andra leverantörer hade oxå tång med knappar så hon frågade om jag ville prova den istället. Den var billiagre så jag bestämde mig för att prova och är tok-nöjd med mitt val!!! Den fungerar jätte bra och dessutom så passar alla andra tryckknappar jag redan hade hemma (från bla slöjddetaljer och s&s). Tänk att en sån här liten mojäng kan göra arbetet så mycket roligare :-)
Funderar nån över pris så kostar tången 50:- och 150st taggtryckknappar kostar 100:-. Jag köpte hem knappar med vit och silverfärgad ring.

8 kommentarer:

  1. låter som en bra affär, bra mycket billigare än prymtången, jag fick en i födelsedagspressent men vet inte hur den passar med adra tryckknappr har för mig att Gekko gjort ett test, får ta och titta där.

    SvaraRadera
  2. En sån vill jag med ha. Vad är det för märke på den?

    Ang. mössan....
    Jag vet inte om jag skrev hur du ska tvätta den. Den behöver ju inte tvättas särskilt ofta om den inte råkar ut för nåt speciellt. Men den tvättas för hand eller i tvättmaskinens ullprogram.
    /Klockarbarn

    SvaraRadera
  3. Vad kul, jag har samma erfarenhet av min tång, fast min var mycket dyrare ;(

    SvaraRadera
  4. Tjena. Ville bara säga hej. Min väska funkar fortfarande jättebra. :) Får många kommentarer. Dock kan jag tycka att handtaget är lite sladdrigt när jag bär den, men jag kanske vänjer mig.

    Om man vill ha en tröja i kanin-tyget, hur går man tillväga då? *blink blink* ;)

    SvaraRadera
  5. Åh, där var den igen :) Fast....du har kastat om siffrorna nånstans på tryckknapparna...på SB skrev du 100 knappar för 150 kr ;)
    Jag har redan mailat Bibbi :)

    SvaraRadera
  6. Verkar vara himla mycket lättare med en sån tång än att "hamra" :)
    /Chatarina (gärdet)

    SvaraRadera
  7. Men här är man borta två dagar och missar massor, shit vad du har producerat! Jättefint som vanligt, jag vet inte om jag vill se fler fina väskor, får sånt habegär!.
    //Anneli

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag har hört så mycket om denna Bibbi, men hur kommer man i kontakt med henna?

    SvaraRadera