2008-04-08

Duvan

Det var så roligt att äntligen få sy något i det här tyget igen! Jag gillar det verkligen och är så glad att det finns fler som gör det. Sambon tyckte inte alls att jag skulle köpa det när jag hittade det på en loppis i Västerås i somras men jag är så glad att jag köpte det då väldigt smutsiga påslakanet. Det är sååå mjukt och skönt. Nu har det få bli en hätta som jag fodrat med trikå i matchande gul färg. Den gröna färgen gör sig dock inte rättvis, den är inte lika klar i färgen egentligen... Hela tyget går i dova toner.

5 kommentarer:

  1. Du gjorde nok rett i kjøpet det tøyet, ja! :)

    SvaraRadera
  2. Förstår om du blev förtjust i tyget! Snart måste du ha fullt i tygförrådet....? Det är lite tomt på fina tyger hemma hos mig, du får gääärna fortsätta att fylla mina hyllor med härliga tyger istället:)!!!!

    SvaraRadera
  3. mamma mia, tyget är helt förtjusande och hättan likaså.

    SvaraRadera
  4. Ojoj, mycket vacker hätta. Tyget är superfint.

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅ vilket härligt tyg, hättan blev super fin.

    SvaraRadera