2008-05-25

Snart slut

Det var uppenbarligen inte bara jag som blev stört-kär i detta tyg som jag bytt till mig. Det här är tredje Äppelväskan och nu finns det bara tyg kvar till en väska till, den tänkte jag ju behålla själv men lovade bort den till en tjej som jag tror uppskattade det. Ingen av väskorna är dock likadana även om det ser ut så på bild. Det som skiljjer är färgerna på foder och detaljerna inne i väskorna. Denna väska fick även ett litet fack på utsidan, mest för att variera mig lite.


6 kommentarer:

  1. Tjingeling!
    Det är din tygspanare som kikar in här.
    Jag tror jag kanske kan få tag på sånt tyg. Ska kolla på Loppisen på Lördag igen. Låg ett paket där med dessa som gardin men det kanske funkar ändå?
    Kom på det nu när jag såg detta!

    Ha en riktigt bra Mors dag!
    Kram Marie

    Ps. Ett tyg på väg till dej...

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker väska! Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Väskan är superfin och tyget är klockrent :)

    SvaraRadera
  4. Super snygg väska, förstår att tyget går åt som smör i solsken :)

    SvaraRadera