2008-06-01

Barnvakt

I natt har jag varit barnvakt åt söta S och det har gått så bra! På morgonen tänke jag passa på att fota henne lite så att jag får lite nya bilder då kläderna används. Insåg snabbt att denna klänning får stanna i den lilla damens garderob. Dels sitter den pefekt på henne och dels så gillar hon den ju jätts mycket! Hade eg tänkt sy en i samma modell men i en annan färg till henne men det får bli denna. Just nu står hon brevid mig och säger "visa mamma klänningen, visa mamma klänningen, visa mamma klänningen" om och om igen :-) Hon är ju bara för gó!

10 kommentarer:

  1. det var det sötaste... =) superfin och kul att få se kläderna
    "in action". Passar lilltösen perfekt och hon har verkligen en talang för att posera. hur gulligt som helst.... =)

    SvaraRadera
  2. Både tjejen och känningen är ju helt bedårande söta :)

    SvaraRadera
  3. åh min önskan i uppfyllelese! Jättefint!

    SvaraRadera
  4. Vilken sötnos!!! Och klänningen passar ju verkligen henne perfekt, den var jättefin!

    SvaraRadera
  5. gu så fint, jag älskar gult!!!// erika

    SvaraRadera
  6. Kan bara instämma både klänningen & modellen som bär den är ju helt bedårande :)

    SvaraRadera
  7. Så himla söt både klänning och lilltösen!

    SvaraRadera
  8. Den var ju som gjord för henne, inte undra på att hon var nöjd :)

    SvaraRadera
  9. Fint barn och underbar kreation.

    SvaraRadera