2008-07-24

Fullt upp

Först vill jag be om ursäkt för att det tar lång tid att få svar på mail just nu. Vi är mitt uppe i att göra iordning vår lägenhet inför försäljning och samtidigt försöker jag sy så mycket jag bara hinner inför marknaden nu till helgen. Hoppas ni har överseende med detta. Efter helgen kommer jag ta tag i mailen fullt ut, fram till dess svarar jag så gott jag kan.

Det blir inte alls så mycket barnkläder på marknaden, lite otippat kanske... Har sytt en drös med börsar, mobilfodral, fodral till bindor, näsduksfodral, väskor i två olika varianter, några ugglor och förhoppningsvis hinner jag med tre till olika produkter innan söndagen. Lite kläder blir det såklart men inte alls så mycket som man hade kunnat tro...

3 kommentarer:

  1. Lycka till på marknaden hoppas att du får en hel del sålt.
    MOP

    SvaraRadera
  2. Lycka till, det är jättekul att sälja på marknad!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med flytt och marknad! En liten utmaning när tid finns på min blogg.

    SvaraRadera