2009-01-17

Vill DU vinna?????

Två otroligt roliga år med florin har snart passerat och tiden har verkligen gått fort! Två fantastiska år där min passion för sömnad fått leva ut och då mitt intresse för återanvändning har vuxit sig starkare och med det kom intresset för retro-textiler som har blivit en passion, en skatt, min fina fina skattkammre. Tänk att för två år sedan när jag började syblogga var vi inte många som höll på. Det var väl jag, Knåpmodern, Gekko och Majtjho som var aktiva. Å se så det blivit, nu finns ju hur många kretiva bloggar som helst! Man hittar ju allt möjligt och hela tiden kommer nya fina bloggar att inspireras av. Så underbart roligt tycker jag!

Nu till utlottningen.

Utlottningen hos
www.florinpysslar.blogspot.com pågår till den 22/1 första och vinnaren får en egen variant av smycket Button från Wgaard Design. Smycket stansas med valfri bokstav och levereras med liten kulkedja samt silverfoil-berlock i valfi färg. Allt i är självklart i Sterling Silver.

För att vara med i utlottningen behöver du bara lämna en kommentar till detta inlägg. Vill du dubbla din vinstchans så tipsa om denna tävling på din blogg (låna gärna bild om du vill). Har du ingen blogg så lämna gärna mailadress så jag kan hitta dig om du vinner.

297 kommentarer:

  1. Grattis till dina två första år!!!
    Självklart vill jag vara med ock tävla! Min blogg:
    http://odandulky.blogspot.com/
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Har läste din blogg nästan sen starten och det är så roligt och se utvecklingen! Självklart vill jag vara med och tävla!

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag vara med och vinna ett fint smycke!

    Tack för en inspirerande blogg!

    Jag länkar till tävlingen senare under dagen!

    SvaraRadera
  4. Åh så fint, jag vill vara med och tävla! :-)
    Grattis till 2 år som bloggare, själv har jag hållit på drygt 2 veckor ;-)
    dorisassar.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Grattis till två inspirerande bloggår! Din blogg har varit den som lett mig vidare ut bland sybloggarna.
    Klart jag vill vara med och tävla, lägger ut tävlingen på min blogg också :-)
    http://veleblogg.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. jag vill också vara med i utlottningen! Du har en trevlig o mångsidig blogg, det gillar jag!

    SvaraRadera
  7. Grattis till dina två årsom bloggare, självklart vill oxå jag vara med och tävla. Lägger en länk i min blogg :-)

    //NIna

    SvaraRadera
  8. grattis till två år din blogg är så inspirerade. vill gärna vara med och tävla. min blogg tks-design.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Oj har du hållit på så länge! GRATTIS till två år! Dessa halsband var så fina att jag självklart vill vara med och tävla.
    Skulle gärna kanske tom köpa ett halsband om jag inte vinner.

    SvaraRadera
  10. Grattis på stundande tvåårsdagen! Självklart vill jag vara med o tävla, fick ju aldrig mitt wgaard i julklapp ;-)

    SvaraRadera
  11. Jag vill med vara med.
    Stort grattis från mej.Du har en underbar blogg

    SvaraRadera
  12. Grattis till de två åren fyllda med glädje till sömnaden.
    Du är ju en av dem som verkligen hjälpte mig på traven att börja sy mycket. Tack!

    Och självklart vill jag vara med och tävla.

    SvaraRadera
  13. Denna utlottning vill jag inte missa för allt i värden!!!!
    Du var verkligen en av mina stora inspirations källor när jag skulle börja sy blogga och du är fortfarande en av mina största inspirations källor :) Era smycken är fantastiska och jag vill gärna bli den lyckliga vinnare :)

    SvaraRadera
  14. JAAAA JAG VILL VINNA :D Länker till tävlingen från min blogg också.

    Du har en så inspirerande blogg!
    /Strömming

    SvaraRadera
  15. Grattis till två härliga år i bloggvärlden!!!

    Så himla fina smycken Ni gör!! Jag vill självklart vara med att tävla!

    Länkar från min blogg:
    http://pyret2006.blogg.se

    SvaraRadera
  16. Hejsan,
    Grattis till en fin Blogg. Har ju precis kommit i kontakt med dina kläder men hoppas att vi gör fler "affärer" ihop. Du är väldigt kreativ, fyndig och nogrann med dina verk. Det gillar jag.
    Tack igen för allt!
    Hälsningar Nicola

    stefanonicola@swipnet.se

    SvaraRadera
  17. Hipp hipp till två år :) Jag vill gärna vara med i utlottningen. Har länkat till din tävling från min blogg.

    SvaraRadera
  18. Jisses vad tiden går, kul! Klart jag vill ha chansen på ännu ett Wgaard-smycke :D

    SvaraRadera
  19. Grattis till dom två åren! Självklart vill jag vara med i utlottningen, din blogg var en av dom första jag fastnade för.

    SvaraRadera
  20. Grattis till två år!! Tycker det är jättekul att se allt som du har gjort. Jättefina saker alltid!! Kram Amanda alovesdm@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. grattis till två år!!! jag är med och länkar från min blog.

    SvaraRadera
  22. Åhhh... grattis!! Tänk 2 år... Skulle vara kul att se ett kollage av ett urval av de du har sytt under åren... förstår att det inte på långa vägar går att få med allt... men skulle vara kul att se det samlat...

    Självklart vill jag vara med i en utlottning av detta snygga smycke!

    Carolina

    SvaraRadera
  23. Grattis!!! Självklart vill jag vara med och ha chans att vinna! Hoppas det blir många fler inspirerande år med dig i syblogg spettsen!!!

    SvaraRadera
  24. Om jag vill vara med och vinna...SJÄLVKLART! Länkar till tävlingen på min blogg, vill ju ha så stor chans som möjligt:)
    Tack för din underbara blogg som firar 2 år!

    SvaraRadera
  25. Grattis till dina 2 år som sybloggare!!
    Klart jag vill vara med och tävla.
    Länkar ifrån min pysselblogg med.

    zmurfan på sjalbarn

    SvaraRadera
  26. Grattis till dina 2 år! Ja varför inte ta chansen att försöka vinna?

    SvaraRadera
  27. Grattis!! Det är alltid så roligt och inspirerande att läsa din blogg. Självklart vill jag vara med och tävla också.

    SvaraRadera
  28. Jättefint halsband, så jag vill gärna vara med! Länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  29. Klart jag vill vinna detta underbara smycke! jag lånar bilden och tipsar på min blogg också!
    / Linn

    SvaraRadera
  30. Jag vill oxå vinna!

    SvaraRadera
  31. Grattis till två lyckade år! Självklart vill jag vara med och tävla och lägger en länk om detta i min blogg =)

    SvaraRadera
  32. Grattis! Naturligtvis vill ajg också tävla. Har länkat med din bild.

    SvaraRadera
  33. Grattis till de första två åren! Vilken fantastisk resa det varit. Må den fortsätta i många år än ;-)

    Så klart tar jag också chansen att vinna ett smycke.

    Botilda (en månad yngre)

    SvaraRadera
  34. Grattis! Jag länkar även från min blogg, vill gärna vinna det fina smycket passar min stav från samma ställe.

    SvaraRadera
  35. Jag vill såklart vara med! Ja två år går fort och jag håller med om att det exploderat av bloggare, det är jättekul =)

    SvaraRadera
  36. Grattis till 2 år! Jag är jättegärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  37. Vilket vackert smycke, det skulle jag väldigt gärna vilja bära! Skulle vilja ha et "L" på det, för min son Ludvig som är 8 månader.
    Jag har bild och länk på min blogg och hoppas på tur!!!

    SvaraRadera
  38. Grattis.
    Jag läser din blogg regelbundet och har även handlat en del av dig :). Jag har tyvärr ingen blogg men vill gärna vara med och tävla iallafall.

    elinnilsson78@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är absolut med :)

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med och har även länkat :)

    http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/january/tavling-silversmycke.html

    SvaraRadera
  41. Varmt grattis till dina 2 år :)
    Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar till dig från min blogg.

    SvaraRadera
  42. Ett sånt fint halsband vill jag också vara med och tävla om.
    allenp@glocalnet.net

    SvaraRadera
  43. Grattis till två år! Själv har jag bara hållt på i några månader, men jag hoppas jag med kommer hålla på i flera år framöver.

    Smycket är jättefint, klart jag vill vinna! Jag har även tipsat om din tävling på min blogg.
    http://kjeckit.blogspot.com/

    SvaraRadera
  44. Grattis på tvåårsdagen!Såklart vill också jag ha chansen att vinna ett så fint smycke. Jga har länkat till dig i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/january/silversmycke-22-januari.html

    Kika gärna in och lämna en kommentar när du har nya tävlingar så länkar jag!

    Ha det bra!

    evamar

    SvaraRadera
  45. WOW, grattis till två år som bloggare! Häftigt att fira det med utlottning och pris!
    /Helena

    SvaraRadera
  46. SJÄLVKLART vill man vara med i en sådan tävling!!!! Köpte faktiskt en julklapp till gubben därifrån. Å min blogg hittar du här;
    http://stumpelisen.blogspot.com/

    // Emma

    SvaraRadera
  47. Hoppas på många fler år av inspirarande läsning till!!
    Jag fyller år precis 22 januari och vill gärna vara med och tävla om ett smycke!!
    /Jenny

    SvaraRadera
  48. Jag tävlar såklart!!!! Har länkat i min pysselblogg

    SvaraRadera
  49. Jag vill såklart tävla, jag länkar i min blogg

    SvaraRadera
  50. Grattis till åren! Jag hittar mycket inspiration här!
    Jag länkar via bloggen!
    henrietta.bratthammar@telia.cim

    SvaraRadera
  51. Åh, jag vill oxå vara med och tävla om detta fantastiska smycke! Länkar förstås oxå =)

    Grattis till dina 2år!

    SvaraRadera
  52. hur fint som helst! Jag vill gärna vara med :)

    tack för fin blogg!!

    SvaraRadera
  53. så fiint!!
    klart jag är med å tävlar:)))
    **erika**

    SvaraRadera
  54. Grattis till två års jubileet! :-D

    SvaraRadera
  55. Jag vill vinna! Jag har även skrivit om det i mon blogg www.josefincarlbring.blogg.se

    SvaraRadera
  56. Jag är med och tävlar och länkar dessutom på min blogg.

    Du är en stor källa till inspiration!

    SvaraRadera
  57. Självklart vill jag vara med och tävla. :) Grattis till 2år, också.

    pigall_90@hotmail.com är min mail utifall att jag skulle vinna.

    Lycka till allihopa!

    SvaraRadera
  58. hej,har läst din blogg sedan starten och måste gratulera men åxå passa på och tacka för all inspiration och alla tips!
    Självklart vill jag vinna det uinderbart vackra smycket!

    SvaraRadera
  59. Jag vill också vara med och tävla om det fina smycket.

    Grattis till två år i bloggvärlden och tack för en bra inspirerande blogg.

    lunko7@hotmail.com
    /Johanna

    SvaraRadera
  60. Har ju redan lämnat en kommentar, men nu har jag även länkat ifrån min blogg.

    SvaraRadera
  61. Grattis!! Du är en stor inspirationskälla. Såklart jag vill vara med!

    SvaraRadera
  62. Tack för att du delar med dig av inspiration. Jag vill gärna vara med och tävla.

    SvaraRadera
  63. jag är gärna med!
    du är ju den blogg jag först hamnade på när jag sökte på förklädesklänning i somras. sen var det hela igång.

    SvaraRadera
  64. Jag är jätteimponerad av dig och din blogg! Verkligen en inspirationskälla. Absolut vill jag vinna ett smycke.
    Hälsningar
    jenny

    SvaraRadera
  65. Jag vill vara med och tävla, och jag tog dessutom tillfället i akt att berätta lite om vad du gör... Kika gärna in på min blogg, Sikta sunt!, för att läsa.

    SvaraRadera
  66. Vill absolut va med och tävla.Älskar din blogg o framför allt dina vackra skapelser till mina döttrar
    linda7707persson@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Grattis till två års bloggande! Jag vill absolut vara med och tävla. Här är adressen till min blogg: http://oggatoj.blogspot.com/

    Jag vill desutom tacka dig (och Gecko plus några till) för inspirationen. Nu är jag också med och syr och bloggar. Jättekul!

    SvaraRadera
  68. Jag är med! :)

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  69. Hoppas det blir många fler år med härlig inspiration från dig! Jag vill gärna vara med och tävla om det fina smycket!

    Har länkat hos mig!

    SvaraRadera
  70. grattis till två år av bloggande! jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  71. Grattis till dina 2 år! Är gärna med och tävlar och länkar såklart! Anna

    SvaraRadera
  72. Jag vill absolut vara med och tävla!=)
    Länkar i högerspalten på min blogg!
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  73. Gratulerar till dina 2 år, hoppas det blir många fler!!! Gott om inspiration! :)

    Den här chansen med utlottningen får man ju inte missa! :P

    SvaraRadera
  74. Jag har precis fått nys om dig och era smycken!!! Jag tror att jag gick paralellklass med Olofs syster Jennie.... Så extra kul när man känner till er!! Jag fyller 30 år den 1 feb så det här skulle bli en super bra present å super fint runt halsen på min fest!! Hoppas på tur och jag länkar!!

    SvaraRadera
  75. Grattis till 2 år, hoppas att det blir många till. Har precis hittat hit och kommer att återvända fler gånger. Vill givetvis vara med i utlottningen av smycket, som skulle passa perfekt runt min hals!
    Nås på linyr78@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Klart jag vill vinna!

    Grattis till dina 2 år!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  77. Oj så många som vill tävla! Det vill jag med och länkat har jag gjort också;) / Jennie

    SvaraRadera
  78. Grattis tvååringen!
    Självklart vill jag vinna!
    Har länkat från min blogg!

    SvaraRadera
  79. Självklart vill även jag vara med på utlottningen!! Grattis till dina två första år!

    Jag har länkat till dig i min blogg: http://sweetsweede.blogg.se/?tmp=17223624

    Detta var mitt första besök i din blogg med absolut inte det sista!

    //Ulrika

    SvaraRadera
  80. Grattis till 2år i cyber space!!

    Jag vill jätte gärna vara med på din uttlottnig!
    Har länkat till dig med bild i sidebaren på min blogg!

    SvaraRadera
  81. Självklart vill man ju ha ett sådant smycke.
    Carola
    www.cbkids.se

    SvaraRadera
  82. klart jag vill vinna!jussan i småland

    SvaraRadera
  83. Grattis till 2 produktiva år i Bloggens värld.
    Jag länkar till tävlingen i mon blogg
    Kram och ser framemot att se dina skapelser fleera år till.

    SvaraRadera
  84. Grattis! Jag vill gärna vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  85. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  86. Grattis och lycka till med din blogg i ytterligare många år!!! Det har ju lett till så mycket för många bloggare runt om i vårt avlånga.
    Jag skulle gäääärna vinna ett av era fina smycken!
    Josephine /Kråksång & Mamelucker

    SvaraRadera
  87. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  88. Grattis! Din blogg är en stor inspirationskälla och jag länkar redan till den på min blogg. Självklar vill jag var med och tävla ocg jag kommer att skriva om tävlingen i mitt nästa blogginlägg. Min blogg finns på http://kickelinassylya.blogspot.com/

    SvaraRadera
  89. Åh, så fint!
    JAg vill hemskt gärna delta i utlottningen! Grattis till de första 2 åren! Hoppas det blir många fler!
    glutta(snabel-a)gmail(punkt)com

    SvaraRadera
  90. Härlig blogg och inspiration!
    Jag skulle bli överlycklig av ett sådant vackert smycke!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  91. Grattis! Jag vill så klart gärna vara med i utlottningen. Har länkat hos mig!

    SvaraRadera
  92. Grattis till 2 år i bloggvärlden!

    Jag skulle bli jätteglad om jag vann smycket, för då skulle jag vilja ha ett med min dotters bokstav. Jag ska börja jobba igen i februari efter att ha varit hemma å vart mammaledig väldigt länge..
    Det skulle vara så fint å ha på sig det halsbandet när jag inte kan bära med mig min dotter dygnet runt pga jobb.. Då är hon ändå med mig hela tiden!

    *håller tummarna!*

    SvaraRadera
  93. Grattis till 2 åringen!
    Jag vill väldigt gärna vara med och tävla! Jag lånar bilden och länkar till din blogg från min!

    www.prylpinglan.blogspot.com

    SvaraRadera
  94. Jaaaaaa!!! Jag vill väldans gärna vara med i utlottningen av det suuuuperfina smycket.

    Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt din bild och länkat hit.

    http://wonderings.blogg.se/2009/january/vinn-ett-smycke-hos-florin-pysslar.html

    Å du... Grattis till dina 2 första bloggår.

    SvaraRadera
  95. Din blogg är ny för mig men det jag har sett är väldigt inspirerande, och mönstren på dina tyger är underbara.

    Jag är gärna med och tävlar och du har en länk sida hos mig;
    http://chiclady.blogg.se/2009/january/utkast-2-ar.html

    Kram från Liz i Malmberget :)

    SvaraRadera
  96. Gratulerer med to år med blogg.
    Det hadde vært utrolig artig å vinne det nydelige smykket.
    Jeg har skrevet i bloggen min.

    SvaraRadera
  97. Oj vad många kommentarer du har fått :-) Självklart vill jag ha chansen att få det underbara smycket :-) Jag lägger in en länk på bloggen också :-) www.busbarnet.wordpress.com

    SvaraRadera
  98. Oh, jag vill vara med! Jag länkar förstås!

    SvaraRadera
  99. Ett stort grattis till dina 2 första år. Självklart vill jag vara med och vinna, och jag har även lagt till på min blogg http://prinsessan-zelda.blogspot.com/

    SvaraRadera
  100. Så utrolig nydelig dette smykket var!! Jeg vil gjerne være med om å få dette:-) jeg leggger ved en link hit på candyboksen min på bloggen!!

    SvaraRadera
  101. grattis till dina två år och fler kommer det bli det känner jag på mig. Självklart är jag med och tävlar om det underbara smycket och speciellt nu när vinstchansen ökade med två hemliga paket oxå =)

    SvaraRadera
  102. Grattis till jubileumet. Vill gärna vara med i utlottningen, länkar till tävlingen från min blogg.

    Ha det gött och fira ordentligt med massor av tårta på 2 åsdagen :)

    SvaraRadera
  103. Wow! Grattis till två år! Jag vill gärna vara med i utlottningen

    /Lotten

    SvaraRadera
  104. Jag vill oxå vara med i tävlingen Lina!
    Älskar Olof´s smycke som han gjorde till min Magnus förra julen!

    Kram Milla
    www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera
  105. ÅH vilken chans den vill jag definitivt inte missa. Jat har ett halsband med barnens namns från Wagaard och kanske ett med makens bokstav inte skulle sitta helt fel :)
    Grattis till dina två år!
    /Karolina

    SvaraRadera
  106. Tack för en mycket inspirerande blogg! :)
    Jättevackert smycke!

    SvaraRadera
  107. Jag är med och har länkat

    SvaraRadera
  108. Stort grattis till dina första, och för oss andra inspirerande, 2 år i bloggvärlden!
    Självklart vill jag vinna och dublar därför min chans att göra det genom att länka i högerspalten i min VickeVire-blogg!

    // Catrin

    SvaraRadera
  109. Åh underbart!Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  110. Helt underbara smycken, kikade in på sidan och jag blev kär i allihopa! självklart vill jag vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  111. Inlägg finns på blogg med länk :=)

    F hade jag valt på den instansade bokstaven f som i familj :)
    Då jag som amma leve rmed sambo ocj tre barn är det just familje livet som hägrar.
    Familj och kärlek :=)
    Halsbamdet skulle få ståtligt pryda min hals , om jag får ha det i fred för lillan vill säga :)

    Kärlek Mamma Jessica

    SvaraRadera
  112. Grattis till två år! :-) Fint halsband.

    SvaraRadera
  113. Så klart att jag vill vinna detta superfina smycke! Jag länkar till tävlingen på min blogg, www.likaunika.blogspot.com
    //Stina Lika Unika

    SvaraRadera
  114. Så klart att jag vill vinna detta superfina smycke! Jag länkar till tävlingen på min blogg, www.likaunika.blogspot.com
    //Stina Lika Unika

    SvaraRadera
  115. Vilken härlig blogg! Hittade hit via Muhrenssida. Lägger upp en länk på min hemsida till dig och vill gärna vara med och tävla.

    SvaraRadera
  116. Grattis! Vill gärna vara med och ha en chans att vinna ett häftigt smycke!

    SvaraRadera
  117. Jag är gärna med och tävlar :) Har tipsat mina vänner om denna tävling också!

    SvaraRadera
  118. Vilket underbart smycke som lottas ut! Vill självklart vara med.

    SvaraRadera
  119. 2 år - wow! Du har en imponerande talang och energi. Jag är ganska ny som läsare hos dig, men du är en av dem som inspirerat mig att faktiskt ta fram stickor och symaskin trots att min tumme sitter hyfsat mycket mitt i handen ;o) Jag har kul och min barn uppskattar det jag åstadkommer. Inte det sämsta! Tack för det florin!

    /Eva
    å om jag mot förmodan skulle ha tur: evamogren@hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Åhh tt sådant skulle passa mig helt perfekt ;)
    självklart så skriver jag om det på mitt "place"
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  121. Tillykke med de 2 år. Syntes din bolg er utrolig inspirerende :)

    lisbeth@sunshineday.dk

    SvaraRadera
  122. Kul med tävling, jag vill såklart vara med =)

    http://ejmis.blogg.se/2009/january/tavling-8.html#comment

    SvaraRadera
  123. Grattis! Vad kul att du hållt på så länge. Jag vill gärna vinna...

    SvaraRadera
  124. Grattis och tack för 2 inspirerande och roliga bloggår :) Of course vill jag vara med och tävla :D

    SvaraRadera
  125. Grattis till dina två år!!!
    Klart att jag e med o tävlar.

    SvaraRadera
  126. grattis och jag är med och tävlar. Tipsar med bild på min blogg.

    SvaraRadera
  127. Har ingen blogg, men vill likval vinna. Grattis till en fin blogg och dina tva ar.
    Barbro
    keysbmv@yahoo.com

    SvaraRadera
  128. Två år! Grattis! Själv har jag varit på banan i två månader... Jag har inte länkat till så många tävlingar, men detta fina smycke vill jag självklart vinna. Jag länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  129. Åh grattis!
    Jag har nog följt dig sen start, och vill självklart vara med och tävla, min man är för övrigt mycket nöjd med sitt fina wgaard som han fick i julklapp :)

    SvaraRadera
  130. Klart jag vill vinna =)

    http://mammatillenprins.blogg.se

    kram fån therese o emil

    SvaraRadera
  131. Såklart vill jag också vara med att tävla!

    Grattis på tvåårsdagen till skaparen av en bra och inspirerande blogg.

    / Annika
    annika.lundberg@gmail.com

    SvaraRadera
  132. Grattis :)

    Självklart vill jag vinna det fina smycket :)

    http://klagoplatsen.blogg.se

    SvaraRadera
  133. Hej! Ja vill vara med:
    http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/dagligt-brd.html

    SvaraRadera
  134. Klart man vill vinna! Snygg blogg du har! Ska kolla in vad man kan beställa av dina alster!
    ann-sofie.gustavsson@norrkoping.se

    SvaraRadera
  135. Stort Grattis!

    Jag kikar gärna in på din fina blogg! Och inspereras.

    Vill gärna vinna oxå!

    linda_sdt@hotmail.com

    SvaraRadera
  136. åh! klart man vill vinna! jag länkar på min sida. och, grattis på tvåårsdagen! :)

    SvaraRadera
  137. Grattis gumman! Så fort tiden går och såhärligt många kommentarer du fått! Ses snart /Susanne

    SvaraRadera
  138. Hejsan!

    Självklart vill jag vinna. Mig hittar du på:
    http://www.amispyssel.blogspot.com/

    SvaraRadera
  139. Grattis till tvåårsdagen och tack för att du fortsätter att inspirera.
    Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  140. Grattis med 2 års dag =)

    Jeg må være med i tävlingen!!

    SvaraRadera
  141. Grattis till 2 år! Hittade hit via en vän. Vilken trevlig sida du har. Jag kommer att titta in fler gånger. Skulle också vilja vara med och tävla om det fina halsbandet. Har länkat från min sida.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  142. Ett stort grattis till 2 år! Jag är jättegärna med och tävlar!

    Länkar från min blogg

    SvaraRadera
  143. Grattis!
    Klart man vill vara med och ha en chans att vinna det fina smycket!

    SvaraRadera
  144. Jag vill också vinna det superfina smycket. Använder mitt Wgaardsmycke med barnens namn nästan varje dag, ni gör så fina saker både du och sambon. Kul att du hållit på i två år, du var den som gav mig inspirationen till att börja sy samt att våga starta en blogg.

    SvaraRadera
  145. Oj, glömde skriva att jag länkar givetvis till mig blogg.

    SvaraRadera
  146. Grattis till tvååringen :-) Själv ligger jag ett drygt halvår efter :-)

    Jag inser ju att chansen att vinna är rätt liten, men om man inte försöker lär man åtminstone inte lyckas ;-) Jag har länkat till tävlingen till vänster i min blogg.

    SvaraRadera
  147. O ja, självklart vill jag vinna! Så otroligt vackert! Och fler än jag ser jag :)!

    Grattis till 2 års jubiléet! Och tack för en härlig, inspirerande blogg! Länkar hos mig!

    SvaraRadera
  148. Jag vill givetvis också vinna detta urfina halsband!
    //Jonna

    SvaraRadera
  149. Grattis till dina två år som bloggare!!
    Du är verkligen min största inspirations källa :) Era smycken är fantastiska och jag vill gärna vinna ett fint smycke...

    Lägger en länk i min blogg!
    /jennica

    SvaraRadera
  150. Hej har aldrig lämnat kommentar här innan men jag vill oxå gärna vinna ett fint smycke! Rolig blogg att titta in på emellanåt!
    http://ondrejkanilsson.blogspot.com

    /Ann, Landskrona

    SvaraRadera
  151. Skulle också vilja vara med och vinna ett fint smycke!! Brukar vara in lite då och då, och kolla in allt fint du gör!Önskar man vara lika bra på att sy som du!!

    // Åsa
    www.humpan81@hotmail.com

    SvaraRadera
  152. Klart man vill vinna det fina smycket. Det på bilden med M:et blir perfekt till mig.
    Grattis på tvåårsdagen!!!!

    tok_mia at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  153. Åhhh vad fint! Såklart jag vill vinna :-) Länkar till tävlingen!

    SvaraRadera
  154. Hej!
    Jag hittade din blogg av en slump för ca en månad sedan och den har inspirerat mig otroligt mycket, ja så pass att jag nu har skaffat en symaskin och köpt lite tyger, så nu skall här sys.. Vi får se vad jag börjar med. Naturligtvis vill jag vara med och vinna det vackra smycket.
    Anita
    miros79[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  155. Grattis till 2 år som bloggare.

    Jag är med och tävlar, jag har lagt länken på min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2009/january/smycke-1.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  156. Jag vill ju jättegärna vinna jag med!!


    maria.wittbom@bredband.net

    SvaraRadera
  157. Grattis! Här är en till som vill vara med och tävla om det vackra smycket!

    SvaraRadera
  158. (Tjohoo, jag vill vara med och tävla!)Två år som bloggare - det är ju bara att säga GRATTIS GRATTIS!! Och god lycka i fortsättningen!
    Jag gillar din blogg därför att den är full av inspiration. När det känns "dött" i huvudet kan man besöka din blogg och få lite ideer, det är verkligen inte så dumt! Tusen tack för att du bjuder oss på alla dessa glimtar!

    SvaraRadera
  159. Grattis till dina två år!! Skulle gärna vilja vara med och tävla om ett så fint smycke!! Är in lite då och då, och kollar in allt fint du gör!! Önskar man var lika duktig som du på att sy.

    // Åsa Rönnbäck

    humpan81@hotmail.com

    SvaraRadera
  160. Kul! Och grattis!

    Jag länkar från min blogg...

    SvaraRadera
  161. Grattis till två år!
    Jättefint halsband! Jag skule jättegärna vilja vinna det med ett "J" ingraverat...
    Kram från tjejen med en tumör i hjärnan.

    SvaraRadera
  162. Grattis till 2 bloggår! Smycket är precis i min stil! Jag vill gärna vara med och vinna!

    SvaraRadera
  163. Det klart jag vill vara med och tävla om ett halsband, jag som ÄLSKAR halsband. Har alltid på mig ett, just nu Efva Attling, men detta var ju supersnyggt! Ska länka från min blogg.
    mimidolls.babyblogg.se

    SvaraRadera
  164. GRSTTIS !
    Klart man vill vinna ett ursnyggt halsband.
    Kram Christina
    christina.m.karlsson@mark.se

    SvaraRadera
  165. Hej! Vilken underbar blogg! Har precis hittat hit och kommer definitivt att återkomma! :) Grattis till de 2 åren! Jag vill gärna vara med och tävla!

    Mvh
    Pauline

    SvaraRadera
  166. Hejsan! Självklart vill jag vara med på utlottningen. Lägger upp bild och länkar till din blogg.

    SvaraRadera
  167. Hej!
    Grattis till 2 år som bloggare! Vill gärna vara med i utlottningen,
    hälsningar Camilla

    apelsina@hotmail.com

    SvaraRadera
  168. Jag vill vara med:)
    Ha en fin vecka

    kolla gräna in min blogg och tyck till om min nya klänning:)
    Ha de fint!

    SvaraRadera
  169. Oj vad många som vill vinna, man får hålla tummarna att man vinner smycket.

    Följer både din blogg och Wgaards designs sida.

    SvaraRadera
  170. Stort grattis till dina två första bloggår, med förhoppning om många fler!

    Passar på att tacka för all inspiration du gett mig och för att du låter oss se alla dessa vackra tyger.
    Detta är min absoluta favoritblogg och jag vill gärna vara med och tävla om ett av era fina smycken.

    /Karin (elmabus@hotmail.com)

    SvaraRadera
  171. Grattis, jag vill gärna vinna en av dina fina grejer :)

    SvaraRadera
  172. Jag är också med!!! Lägger ut ett inlägg på bloggen min :-)

    Grattis till dina fantastiska sömnadsår!!! Du är en aldrig sinande, evig inspirationskälla för mig!

    SvaraRadera
  173. Grattis till 2 år! Har inte hittat din blogg förens nu men tycker den är superhärlig =)
    Jag är gärna med och tävlar och länkar självklart från min blogg!
    http://sandysretro.blogspot.com

    Ha det så bra
    /Sandy

    SvaraRadera
  174. Hej! Jag är en hyfsat ny retro-sy-bloggare som kom till din sida via kattching, sjukt mycket snygga grejer du har - grymt inspirerande! www.gerdaberglund.blogspot.com

    SvaraRadera
  175. Grattis till tvååringen! :) Åh, vilket fint armband. Älskar smycken som känns speciella och personliga (blev verkligen förtjust i ideen att man får välja valfri bokstav själv).

    Ha det så bra!

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  176. Grattis!
    Så fint smycke ,vill vara med och hoppas på tur...
    TACK FÖR EN BRA BLOGG!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  177. Jag är med i utlottningen och har länkat i min blogg!

    SvaraRadera
  178. Grattis till dina 2 första år, hoppas att det blir många till. Självklart vill jag vara med och tävla.

    //Linda

    SvaraRadera
  179. Jag vill, jag vill, jag vill...
    Länkar på min blogg!! tack för en fin blogg..

    SvaraRadera
  180. Ja, JAG vill vinna!!!!!

    Har länkat i min blogg:
    http://lurans.blogg.se/2009/january/wegaard-design.html

    Trevlig vecka!

    Önskar Therese & Luran

    http://lurans.blogg.se
    bjarstig@live.se

    SvaraRadera
  181. Jag vill också vara med och jag länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  182. Hej
    halkade hit ifrån vickevires blogg. Grattis på tvåårsdagen. Jag vill gärna vara med att tävla om det fina halsbandet.
    länkar.
    Hälsn. Lotta

    SvaraRadera
  183. Jag vill också gärna vara med och tävla! Jag har länkat till dig från min blogg!

    SvaraRadera
  184. Åh, nästan 200 kommentarer! Vad roligt! =)

    Stort grattis till 2 år! Jag är också med och tävlar: http://madebystream.blogspot.com/

    SvaraRadera
  185. Hej! Självklart vill jag vara med och tävla om det fina smycket! =) Har länkat dej från min blogg och hoppas nu på tur! ;) Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  186. Oj, två år är rätt länge det! Grattis! Är gärna med och tävlar, länkar självklart!

    SvaraRadera
  187. Jag är med och tävlar! sillyj@live.se

    SvaraRadera
  188. Grattis till två bra bloggår - hoppas att du fortsätter i samma takt! wirha@hotmail.com är gärna med och tävlar även om hon inte har en egen blogg än..

    SvaraRadera
  189. så fint! Jag vill mer än gärna vinna! =)

    SvaraRadera
  190. Første gangen jeg er inn og kikker i bloggen din! Grattis med 2 år, straks 2 år siden jeg beynte med sy blogg også. som tiden flyr!

    SvaraRadera
  191. Oh, vilket fint halsband :D Och grattis till två år.

    Jag vill vara med och tävla: http://midnattsbarn.blogg.se/2009/january/button-fran-wgaard-design.html

    SvaraRadera
  192. Liten chans inser jag...men jag vill GÄRNA vara med o tävla!

    SvaraRadera
  193. Såklart länkar jag denna fina sida. Och smycken är ju kvinnans bästa vän... Grattis på 2 årsdagen.
    Kram

    SvaraRadera
  194. Jag vill oxå vara med och tävla!
    Har länkat på min sida.
    Kram Millan

    SvaraRadera
  195. Jag vill också gärna vinna, inte minst sedan du lagt till så lockande "andrapriser" Jag får erkänna att jag inte tittar så ofta i bloggen, däremot tackar jag för många värdefulla tips på Sjalbarn.

    SvaraRadera
  196. Oj vilket fint smycke, ett sånt vill jag vinna.

    SvaraRadera
  197. Grattis till 2-års jubiléet!
    Jag vill gärna vara med och lägger upp bild + länk på min blogg.

    /Lena

    SvaraRadera
  198. Klart att jag vill vara med och tävla när en av mina favoritsybloggar har en tävling. Jag har lagt upp ett inlägg i min blogg. Så nu håller jag bara tummarna!!!

    SvaraRadera