2011-01-17

Bra att ha

Jag funderade just på hur många såna här börsar jag sytt under åren, det närmar sig nog ett antal hundra skulle jag tro, om det ens räcker :-)

Jag gillar dem skarpt. Tycker de är så bra att ha till diverse olika saker. I perioder använder jag dem istället för plånbok, en har jag till tamponger, en för kuponger och annat papper som jag vill ha med mig i väskan, en har jag smycken i när jag reser osv.

Börsar har vi alltid ett gäng av på lager men det händer att jag syr upp dem på beställning oxå. Dessa fyra är de nyaste jag sytt till vårat lilla lager.

10 kommentarer:

  1. Vad kul att se ett inlägg från dig igen!
    Supersnygga börsar! Du matchar så snyggt med blixtlås i olika färger. Måste vara en glädje att sy dem!

    SvaraRadera
  2. Älskar tyget ner till höger, frutti? Sven fristedt. Har själv sytt en o annan börs i det. Det är så härligt att jag BARA vill göra småsaker av det så det räcker längre.

    SvaraRadera
  3. Ja, såna där är så praktiska! Man kan ha dem till allt! Eller, ja nästan i alla fall, hihi.
    Jättefina är de! :D

    SvaraRadera
  4. Ja, FÖR många kan man ju inte ha. Man hittar alltid något användningsområde. Ffa när de är så här snygga!

    SvaraRadera
  5. Fina börsar och underbar klänning i inlägget under! Roligt att höra från dig, ser fram emot att höra mer om ert spännande år...

    SvaraRadera
  6. Jättefina! Min favorit är den röda med vita klöver! Är de fodrade?

    SvaraRadera