2011-08-08

Dokumentera mera

Det är inte ofta jag hinner med att fotografera det jag syr längre. Eller jo, hinna skulle jag väl eg göra men det prioriteras inte helt enkelt. Finns så mycket annat jag vill hinna med så när jag står där och funderar på om jag ska ta fram kameran så blir det ofta att jag tänker att jag fotar nästa gång istället, det blir ju fler saker framöver. Inte sällan har jag ångrat mig senare så nu har jag bestämt mig för att skärpa till mig och dokumentera mera. 
Först ut blir en den här väskan som är sydd på beställning och tyget är det läckra "Ekerö" av Saini Salonen. Sååå fina färger och mönstret gör sig verkligen på väskor. Insidan lyckades jag tyvärr inte få nån bra bild på men kanske gör jag ett nytt försök senare. Nu har jag ju i alla fall en bild på väskans utsida och det är ju alltid något :-)

6 kommentarer:

  1. Tyget är ursnyggt! Me like. Apropå att fota, har du sett att din fina kepa syns i min blogg?

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg. Detta tyg är en av mina favoriter!

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt tyg det där! Och fin väska :)

    SvaraRadera
  4. Dina väskor är helt fantastiska! Har du några på lager att sälja eller kan man få beställa en? :-)

    SvaraRadera
  5. Wow vilken snygg väska i underbart tyg! Inspirerande!

    SvaraRadera