2012-04-27

Arcus fyndmarkand

Imorgon är det dags för den stora fyndmarkanden i Arcushallen, Luleå.
Jag brukar alltid hitta fina prylar på denna enorma loppis men i år får jag nog svårt att hinna göra egna fynd eftersom jag själv ska stå och sälja men en liiiten stund kanske jag kan få tillfälle att smita för att ge mig ut på fynd-jakt :-)

I år har jag framförallt rensat bland retrotextil, porslin, plast och plåtburkar men några nyare prylar smyger sig nog oxå in. Anton har även rensat bland leksakerna så det blir en del av den varan oxå såklart :-)
Ikväll ska platsen fyllas och imorgon kl 10.00 öppnar fyndmarkanden.

Lördag 28 april 2012
Öppen tider: Kl. 10.00 - 17.00
Entré: 40 Kr Barn under 140 cm fri entré

4 kommentarer:

  1. Åh va roligt!! När jag bodde i Luleå så var Arcusloppisen årets stora händelse.... :) Lycka till med försäljningen!

    SvaraRadera
  2. Åh, gösses vilken härlighet :) Ni kan loppisar där uppe :)

    SvaraRadera
  3. Mmm, jag önskar jag bodde i närhten. Jag älskar loppisar!

    SvaraRadera
  4. Härligt! Norrbotten kan loppisar!

    SvaraRadera