2012-05-19

Hitta hem


Ibland tar det ett tag innan sakerna hittar hem, för denna retrokasse var det just så. Kassen har hängt med ett tag men tur var nog det för mer rätt kunde den nog inte hamna med tanke på det fina mailet jag fick från köparen.

Hej! Köpte en tygkasse med "lapptäcksmönster" av dig härom dagen från din webbshop och har redan fått den med posten, stort tack för snabba leveransen! Blev så glad att jag hittade den just i det tyget för jag har vuxit upp med såna påslakan (finns nu på landet, och är väldigt slitna), så nu får de leva vidare i min fina kasse :)
Jättefin var den. Ha det bra! Mvh Ebba


Såna här mail värmer och jag blir lika glad varje gång nån tar sig tid att skriva en rad!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad lustigt att du hittade dig på bild i min blogg. Vi hade nyss kommit in i fyndhallen när vi gick förbi ditt bord, så vi var superivriga och hade inte riktigt ro att stanna till längre stunder, minns jag. Så du och jag pratades inte vid, hälsade kanske? :) Roligt att du kommenterade i alla fall, härliga produkter du gör. Jag pysslar på med lite liknande sådär vid sidan om (det kan inte bli för många återanvändare med all den överkonsumtion vi har idag). Och grattis till sommarbutiken!

    SvaraRadera