2007-06-15

Lite glest....

Att det är lite glest här på sidan beror på att jag fått sommarjobb :-) Har glömt skriva att jag gått kurs och haft intro som personlig assistent hela denna vecka... Jag var så nervös inför första mötet men nu känns det jätte bra, det kommer att gå finfint :-D Hoppas jag... Så känns det i alla fall. Det ända problemet som kommer att bli är att både jag oxh Olof kommer jobba, jag har ganska långt till jobbet och Antons daagis är stängt under 4 veckor... Tur att jag har en mycket god vän som kan vara med honom, tack M!!!!! Komemr dock att bli rusktigt tidiga mornar då jag ska lämna Anton där först. Måte cykla runt halva stan innan jag kommer till jobbet men det är det värt för att slippa ha honom på ett nytt dagis undersommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar