2007-08-30

Fattar ni vilket fynd jag gjort?!?!?!?

För en månad sedan snubblade jag av en slump på en kvinna som köpt upp ett gammalt lager med tyger, inte mycket men lite grann sa hon... Jag skulle få komma och kika på dem, hon tog mitt nummer och skulel ringa veckan därpå... Inget telfonsamtal kom och jag glömmde bort det hela....

Så igår ringde hon och sa att jag var välkommen att komma och kiak på tgerna, gissa var vi åkte idag????

Å vilka fynd jag gjorde!!!!! Dessa rullar köpte jag för inga pengar alls och på den minsta rullen är det 14 meter så ni kan u själva lista ut hur mycket det är totalt!!!! Jag är så sjukt nöjd att jag inte vet var jag ska göra av mig själv ;-) :-)


10 kommentarer:

  1. Ja ibland ska man ha tur;)
    Förstår att du är glad, jättefina tyger. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Åååå va kul att göra fynd :-)
    Drömmer lite...en sådan där skjort blus som du syr i det med små klövrar eller vad det är på det, och ett par byxor i det med hjärtarna.
    L hade sina gröna mjukisbyxor som du sytt och en av hennes fröknar tyckte att de var så fina och att det var ett sådant härligt mönster på dem.
    Nåja vi får höras, hoppas att jag kan komma förbi någon dag, kanske onsdag??
    Hör av dig!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. härligt. vilka fina tyger du fått tag på!

    hör av dej om du vill sälja lite ;)

    SvaraRadera
  4. Åh vad fina mina flickor skulle bli i tunikor med det bruna hjärttyget... Härligt att komma över så mycket tyg!! Nu kommer väl beställningarna att rassla in=o)

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!!Vilka underbara tyger & i vilka mängder. jag blir riktigt avis:) vilka fynd.

    SvaraRadera
  6. ÅHHH,vad jag blir avundsjuk. Själv snubblar jag aldrig på kvinnor som vill sälja billiga tyger till mig... :D Det är bara att gratulera, tygerna är underbara.

    SvaraRadera
  7. Men gud vilken tur du hade. Blir helt sjukt avundsjuk. De var så fina. Det gråa var så fint. Grattis!!!

    SvaraRadera
  8. Ja , helt sanslöst vilken tur!!! Så otroligt roligt för dig. Jag gillar de tygerna jättemycket!

    SvaraRadera
  9. Åj wow!!!! Grattis till det fyndet!!! Jag förstår din ruskänsla:)

    /Elisabeth

    SvaraRadera
  10. Vad härligt, blir jätteglad för din skull, och givetvis grymt avis! Det är ju verkligen nåt att leva på ett tag!

    SvaraRadera