2007-08-30

Två till....


10 kommentarer:

  1. Jättefina! Men hur GÖR man?!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är bara en lång remsa som jag syr fast dragkedjan på kortidorna, viker och sedan syr ihop på sidorna...

    SvaraRadera
  3. Låter enkelt, men... Jaja, det är ju det som är skillnaden mellan nybörjare och proffs!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Du har en trevlig blogg och jag besöker den regelbundet. Jag har länkat till dig från min sida, jag hoppas det gick bra?

    SvaraRadera
  5. Hej, hej, nu är vi tillbaka i stan, kul att kunna följa med på bloggen igen och allt fint du gör!
    Jag har en liten tygbit till dig, vet inte riktigt om det är rätt, men kanske du gillar det....
    //Anneli

    SvaraRadera
  6. Anneli: Åh, vi måste ju ses!!!! Det är ju en evighet sedan vi sågs ju, Isac måste ju ha blivit stora killen ju ;-) :-)
    En liten tygbit låter skoj! Är säker på att jag gillar den :-) Tror att du har ganska bra koll på vad jag tycker om....

    Mimmi: Tack! Klart att du får länka till mig :-) Jag tar det som en komplimang!

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket! Den är jättefin!! Glömde ju det...

    SvaraRadera
  8. Vad kostar det att köpa en sån här?

    SvaraRadera
  9. Och vad tar du för väskorna du sytt?

    SvaraRadera
  10. anna m: Vad bra att du tyckte om den!

    anonym: Priset beror lite på storlek men maila mig ang pris. fast jag tror att du redan gjort det....

    SvaraRadera