2008-01-22

Knappar

Kan ju som vanligt inte hålla mig borta från varken dator eller blogg när jag är på resande fot...

Måste ju bara tala om att jag fått en massa fina knappar av min mammas arbetskamrat!!!! Gamla fina knappar, perfekt för mig som äääälskar knappar. Å knappar kan man väl aldrig få för många av?

Nu ska jag läsa Körsbärsträdgården av Anton Tjechov, det är nästa pjäs att analysera och sedan göra en tidsenlig kostym till. Sekelskifte blir alltså mitt nästa uppdrag, spännande! Å helt nytt för mig.

3 kommentarer:

  1. Jah har massor med knappar, vill du ha dem???

    SvaraRadera
  2. Det är svårt att låta bli datorn när man är borta - det tycker jag med :)

    Och visst är knappar härliga. De kan ju användas till så mycket! Snygga som dekorationer både på kläder och annat pyssel.

    SvaraRadera
  3. Mammanpysslar: Jo, de är verkligen härliga! Å även om jag inte använder så mycket knappar just nu så är ju tanken att jag ska göra det på mina kläder. Är bara det att symaksinen måste in på service först, just nu litar jag inte på att den gör snygga knapphål, när man har nålen i dess mittpossition så är den nämligen inte i mitten....

    JANE: JAAAA!!!! SÅKLART ATT JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera