2008-04-15


Ja, då är ju frågan om modellen går hem hos köparen... Tyget har hon valt självoch det är jag säker på att hon kommer att älska när hon får se det irl. På bild är det sååå svårt att få cerise och orange att se bra ut. Väskan är sydd för att passa på en stundande kort resa och för att den ska passa på en paraplysulky så gjorde jag två fästen med tryckknappar så den kan sitta fast på handtagen. Axelremmen är ganska lång så att väskan ska kunan bäras tvärs över kroppen.
Jag är nöjd så det hoppas jag att köparen oxå blir vilket visar sig på fredag när hon kommer och hämtar den.

20 kommentarer:

  1. Åååhhh, JAG hade definitivt ÄLSKAT denna väska.
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera
  2. Du....hon är galen om hon inte gillar den. Vilka härliga färger och proffsigt gjor!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Volken härligt, färgglad väska!

    SvaraRadera
  4. Hon kommer att ÄLSKA den!
    Kan ju säga av egen erfarenet att dina väskor är BÄST!!!
    Skulle kunna ha hur många som helst.
    Hoppas att tygerna kan användas. Ska snart fota fler så du får kolla om det är några som faller dej i smaken
    Kram Marie Ö

    SvaraRadera
  5. Nyydelig!!!
    Elsket stoffet, og modellen var flott!

    SvaraRadera
  6. Sååå härlig, så fin, skapar habegär värre än vanligt.
    //Klockarbarn

    SvaraRadera
  7. Klart att hon kommer bli förälskad i den här supersnygga väskan! Skitsnyggt tyg och kanonmodell, kan det bli bättre:)

    SvaraRadera
  8. Om inte hon vill ha den så köper jag den mer än gärna, superfin.

    jejja_79

    SvaraRadera
  9. Så snygg! Man blir glad bara man ser den!

    SvaraRadera
  10. En sån vill jag också ha!!!!

    SvaraRadera
  11. Så underbar!!! Håller bara med alla föregående talare! Älskar färgkombinationerna!

    SvaraRadera
  12. Den är helt galet underbar! Vilka fantastiska färger!!

    SvaraRadera
  13. Självklart kommer hon att gilla denna väska. Ser otroligt fin ut!

    SvaraRadera
  14. Den är fantastiskt fin! Hon kan inte annat än att älska den. Färgerna är jättesnygga.

    SvaraRadera
  15. Jag som också vill ha en ny väska/skötväska, men jag vet inte om jag vill ge mig på det själv när du gör så fina.

    SvaraRadera
  16. WOW så snygg väska. Tyget är ju helt underbart och väskan ser ut att vara välsydd med omsorg. Klart att hon kommer att gilla den :)

    SvaraRadera
  17. Hur läcker som helst. Gillar färgerna.

    SvaraRadera
  18. Ni har så rätt!! Jag ÄLSKAR den!!
    Klart snyggaste väskan nånsin!! Och den är bara MIN! :-D ;-)

    SvaraRadera
  19. vilken underbar väska, underbart tyg kunden har valt :)

    SvaraRadera