2008-03-19

Idag

Idag har ett gäng med kläder anlänt till Rackamaja så nu blir det rea på de kläder som finsn kvar sedan förrut. Å jag är redan på g med nya kläder, tre är klara och ett helt gäng huvudbonader är utklippta. Att det tog sån tid att klippa mycket på en gång hade jag helt glömt bort, några timmar försvann snabbt men då är det ju många små delar till varje plagg oxå...

Har lite bilder som jag ska försöka få ut här under kvällen. Egentligen skulle jag ju på syjunta idag men O är flera timmar sen så jag hinner inte. Dumma, dumma tåg som spårade ur igår så att allt är försenat.... Jag som verkligen ville gå på syjunta, de har ju köpt in två fina Pfaff overlocke med coversömmar!!!! Gissa om jag är nyfiken på att prova dem?

2 kommentarer:

  1. Jag kanske kan trösta lite med att ditt hemlispaket snart är klart. Jag hoppas kunna packa det ikväll. Nu hinner det ju inte fram innan helgen, men i början på nästa vecka borde du ha det :-)

    / Din hemliga vän

    SvaraRadera
  2. Ja att klippa ut tar mycket längre tid än man tror, märker det mest de dagar jag klippt ut under lugna stunder under dagen, då går
    det supersnabbt att sy ihop sen på kvällen.
    Hoppas ni snart har syjunta igen så du får tillfälle att pröva de nya vrål-åken :)

    SvaraRadera